Check with seller Brand Manager Quận Tân Bình
- Location: Hồ Chí Minh, Tân Bình, Quận Tân Bình, Hồ Chí Minh, VietNam
Mô tả công việc
Build customer awareness and brand positioning plan across channels Shape and communicate our vision and mission Translate brand elements into plans and go-to-market strategies Lead creative development to motivate the target audience to “take action” Plan, implement & report performance of brand communication plans & campaigns Monitor market trends, research consumer markets and competitors’ activities to oversee new and ongoing marketing and advertising activities Develop & implement customer retention and loyalty programs Develop the concepts, style, look and feel, language and tone of brand Plan strategic public relations programs Develop and implement PR policies and procedures Determine KPIs for PR works Implement, measure and provide reports on each PR campaigns Build long-term relationships with all relevant stakeholders, such as local government, media people, politicians, etc
Recruit, hire, onboard and train new members of the public relations team Produce content for various speeches, events, hearings… Develop and implement crisis communications advice and media strategy, as needed Yêu cầu ứng viên BSc/BA in Marketing, PR, communications, journalism or similar relevant field Proven working experience in the PR & branding field for at least 2 yearsHaving 2-3 years of working experience in Global firms/agencies is an advantage Proven ability to develop PR & branding communication strategies A proven track record of successful PR/branding campaigns Experience in identifying target audiences and devising effective campaigns Excellent understanding of the full marketing mix Strong analytical skills partnered with a creative mind Data-driven thinking and an affinity for numbers Outstanding communication skills Up-to-date with latest trends and marketing best practices Excellent communication, presentation and self-driven skills Outstanding organizational and time management skills Aptitude in presentation and public speaking Attention to details Quyền lợi Monthly income: up to 1500$ (base salary + incentive) - Salary review each 6 months Regulated time for performance evaluation and periodic salary review 13th month salary in accordance with company policies and regulations Meal, gasoline and mobile phone allowance and personal health insurance package allowance Opportunity to have internal and external training to improve professional skills and working skills Social insurance, health insurance and unemployment insurance will be in accordance with Labor Law Annual travel, team-building activities Working days: Monday - Friday (09:00 - 18:00) Cách thức ứng tuyển Hạn nộp hồ sơ: 31/05/2024
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Nhân Viên Kỹ ThuậtViệc tìm người - - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc • Thiết kế thảm lót sàn các loại xe bằng phần mềm autocad• Vận hành máy cắt CNC, máy ép nhiệt, dây chuyền sản xuất nhựa• Các công việc khác hỗ trợ sản xuất theo sự phân công của cấp trên Yêu cầu ứng viên • Biết sử dụng Autocad, solidw...
-
Nhân Viên Kinh Doanh - Tư Vấn Bán Hàng _Thu Nhập Từ 8-15MViệc tìm người - - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Tư vấn sản phẩm và bán hàng theo nhu cầu của KH trực tiếp tại cửa hàng- Tiếp nhận nhu cầu KH từ kênh online như: điện thoại, website, fanpage của công ty- Chủ động tìm kiếm thêm KH mới - Nắm bắt tình hình kinh doanh tại cửa hàng, cậ...
-
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Khu Vực Hồ Chí Minh)Việc tìm người - Gò Vấp (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Tư vấn khách hàng và chịu trách nhiệm về những nội dung tư vấn đến khách hàng - Nhận toàn bộ thông tin của khách hàng xây dựng mối quan hệ khách hàng - Chăm sóc khách hàng hiện tại và khách hàng tiềm năng - Hiểu rõ và thuộc tính ưu,...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)