Check with seller Investor Relations Assistant Nam Từ Liêm
- Location: Hà Nội, Nam Từ Liêm, Nam Từ Liêm, Hà Nội, VietNam
Mô tả công việc
Assist in building investor confidence & belief in the company’s vision and strategy for achieving shareholder valueCreate a solid investor relationsDevelop good relationship with financial institutions, securities company, funds, capital investors in Vietnam and International to liaise and propose capital options, increase investment chances for projectsAssist the due diligence process during the fund raising roundsProvide day-to-day administrative support to the Investor Relationship Manager (IRM), including scheduling meetings and callsMaintain a contact list of investors and analysts, as well as handle the distribution of selected press releases and other materialsMonitor and ensure timely follow-up incoming calls, email and other inquiries, handle the process as neededPlan and execute administrative duties and logistics for investor relations events for the senior management personnel, collaborating closely with the IRM and liaising with multiple internal and external partiesResearch and screen investors, the new potential investors, keep an accurate record of interactions, and track and measure activity using information tools in investor relationsAssist the IRM in gathering information, preparing investor communication materials & internal memos and reports; maintain archive of broker researchSupport maintaining and updating the investor relations website Yêu cầu ứng viên Bachelor’s degree or higher in Finance, Accounting, Auditing, Securities or EcomonicsAt least 2 years previous experience in equity research, investor relations, FP&A, investment banking, or similar areasExcellent planning, project-management, and organizational skillsAbility to prioritize tasks and meet critical deadlines; attentive to detailAbility to anticipate and solve logistical problemsSelf-motivated and able to work both independently and in close collaboration with othersProfessional in handling confidential informationFlexible and under high pressureGood written and oral communication skills in EnglishExcellent Microsoft Excel, Word and PowerPoint skill Quyền lợi Working address: The Light Building, To Huu, Nam Tu Liem, HanoiWorking time: 8:00am-5:30pm, Monday to Saturday morning (Saturday morning working online)Salary: 1000 – 1500 USDYoung, democratic, dynamic, professional working environment, focusing on working efficiency;Review salary at least once a year;13th month salary bonus;Be equipped with modern equipment for work;Periodic bonus, holiday bonus, lunch allowance, parking allowance;Fully enjoy the social insurance – health insurance – unemployment insurance regimes according to regulations;Fully enjoy the regimes according to the Labor Law: holiday, Lunar New Year, annual leave, paid leave…;Enjoy other preferential regimes: annual vacation trip, birthday;Periodic health examination once a year at Thu Cuc International General Hospital;Opportunity to travel domestic and abroad 1-2 times / year
Cách thức ứng tuyển Hạn nộp hồ sơ: 30/04/2024
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Nhân Viên Lái Xe Cho Chủ Tịch Hội Đồng Quản TrịViệc tìm người - Ba Đình (Hà Nội) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Đưa đón Lãnh đạo Công ty hoặc khách trong quá trình thực hiện công việc và liên hệ công tác hàng ngày Đảm bảo thời gian, địa điểm đưa đón đúng theo yêu cầu - Thực hiện đúng các quy định về an toàn giao thông, đảm bảo an toàn cho ngư...
-
Nhân Viên Giao Nhận Tại Hà NộiViệc tìm người - Bắc Từ Liêm (Hà Nội) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Giao và nhận hàng theo phiếu và yêu cầu đảm bảo thực hiện đúng quy trình - Kiểm tra chất lượng, số lượng hàng hóa khi giao và nhận - Bảo quản hàng hóa khi vận chuyển- Các việc khác do kho yêu cầu như: bốc dỡ, sắp xếp hàng hóa, dán t...
-
Chuyên Viên Tuyển Dụng Nội Bộ (Tuyển Khối Back Office)Việc tìm người - Hoàng Mai (Hà Nội) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Lập và triển khai kế hoạch tuyển dụng theo tháng, quý và năm phù hợp với nhu cầu của các phòng ban và tình hình hoạt động của công ty;Đăng thông tin tuyển dụng và tạo nguồn ứng viên trên các nền tảng website tuyển dụng, mạng xã hội,…S...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)